07 April 2011

WATSONS MEMBER CARD

Hi semua!


Tentu korang dah pernah dengar pasal Watsons Membership Card kan.. dan mungkin ada diantara korang yang dah sign up pun.. so takpe.. ari ni saya nak cite sket pasal Watsons Membership Card (WMC) nie.. Actually, saya selalu beli barang di Guardian Pharmacy sebab senang Guardian ni ada on the way balik rumah dari tempat kerja.. so singgah la kejap.. Tapi aritu masa membeli di Watson Megamall dia offer saya.. "kak nak register WMC tak banyak benefit selain boleh collect point.. 12 ringgit je". Saya pun tanpa berfikir panjang dan cakap "hmm.. okla.."


Untuk register WMC card ni senang saja.. hanya perlu ke mana-mana Watsons dan cakap je nak register... registration fees adalah sebanyak RM12 sahaja.. kalau ada pembelian dia terus guna kad tu dan boleh collect point... tapi kena activate card tu dulu kalau nak redeem point kat website Watsons. Dia akan minta korang isi online form.. proses ni kejap je tak sampai pun 5 minit.. yang dia minta pun basic info jek.. pastu kena tukar password yang dia dh bagi pada kad tu..


So.. inilah dia WMC yang saya dapat.. yang kiri tu cam starter kit la ada macam-macam penerangan  yang kiri tu lah rupa WMC yang akan digunakan untuk collect point
dan yang menariknya ialah...
Voucher product... semua ada makeup, skincare and bodycare... best... best
dan yang paling penting adalah benefit WMC nie :




ok la.. itu jela nak citer.. bye!

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments