29 April 2011

ESTEE LAUDER MOTHER'S DAY GIFT SET





Hi semua!


Hari ni nk share Mother's day gift yg dibeli for my mama and for myself.. Hu hu... Bulan ni bukan hanya celebrate mother's day saje tau tapi birthday mama saya on 27th may ni.Set ni boleh dibeli dengan harga RM148 dengan pembelian RM150. Another set pulak berharga RM288. seperti biasa memang la kalau nak beli makeup (especially counter product) ni kna beli yg set camni baru untung and banyak color kalau dibandingkan dengan beli satu2.selalunya set begini worth lebih daripada RM800. Selain dari jimat membeli makeup kita juga Akan diberi macam2 gift macam bag, makeup pouch, miror and product sample.


Left : Mother's day pink set 1
Right : mother's day blue set 2
Set pink ni dapat bag, eye and blush pallete, 3 lipstick, miror, lip liner
set blue : eye and blush palete, 2 lipstick, mascara and lip gloss


Set blue : foundation(sample size), cream eye shadow (in mochachino)
and lip liner (merahnye kaler)




Actually, mother's day gift set ni saya kongsi beli dengan my sis untuk mama kitaorg. Untuk menghargai pengorbanan beliau selama ni.. Kita mesti appreciate mak ayah kita selagi diaorg masih ada.. Bila dah takde tak guna cakap.. Mama I memang the best! Saya ni memang anak yang degil masa teenager dulu.. Pening agaknya kepala orang tua tu. Tapi bila saya sendiri dah ada anak barulah sedar betapa susahnya mengandung 9 months, melahirkan dan membesarkan anak ni.. Tambahan pulak masa mama saya mengandungkan saya 4 bulan dia disahkan ada ketumbuhan pada ovari dan terpaksa dibedah dengan segera .. Cuba uols bayangkan perut yg sedang membesar nak dibedah Dan dijahit balik. Zaman dulu mana Ada gam2 cam Sekarang.. Jahit cam lipan tu.. Lepas baik nak kna tetas plak benang tu.. Aduh.. Sakitnye...


Ada orang kata muka anak perempuan yang seiras dengan ibunya adalah panas. Panas apa tu tak tahula plak saya. Ada orang kata tak sebulu dan degil giler.. Bab degil tu mmg saya akui.. Dari kecik sampai ketua.. Nak tau muka saya sama tak dengan mama saya.. Tengok la gambar dibawah ni.. Kalau saya tak makeup and pakai kain batik mebi org salah panggil kot.. Hu hu






Can't wait Estee Lauder block buster set on this december and make over... Kena kumpul duit nih. Tu lagi  la berbaloi-baloi..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments