20 April 2011

THE BODY SHOP ; PEA WORKSYOP (Part 2)

Seperti yang telah dijanjikan dalam posting Part 1 ari tu untuk share apa yang telah saya redeem bila dapat voucher RM150, RM40 dan 20% diskaun kan. Actually banyak lagi gambar yang saya nak share kat sini.. sebab Part 1 ari tu dah banyak gambar.. nanti panjang sangat la plak entry tu.. boring lak korang nak baca.. hu hu hu


Ok sebelum tu nak tunjuk goodies bag yang telah saya terima.. tapi goodies bag tu diaorg kasi selepas worksyop berakhir tau bukannya sebelum.. tapi yang peliknya mana bag nya????


Ini pula adalah barang2 yang telah di redeem dengan menggunakan voucher RM150 tu.. sila klik untuk image yg lebih jelas


1 - Vitamin E Face Wipes (makeup remover)
2 - Vitamin C eye cream
3 - Vitami E Face Mist
4 - Big and Curvy Mascara

Limited Collection For Eyes Pallets


Untuk Voucher RM40 pulak saya tukarkan dengan ni..


Flawless Skin Protecting Foundation SPF25 in no. 2
Foundation ni memang good coverage la.. memang bagus.. nanti kalau ada masa saya wat review.. sekarang masa sangat terhad.


Ok.. Ni pulak barang yang saya redeem untuk 20% discount voucher tu. Tapi syarat dia mesti 2 barang.. saje je kan nak abiskan duit orang.. hu hu..


Left : Lipstick in 06
Right : Lips and cheeks stay
Lips and cheek stay ni adalah untuk lipstick or lip gloss eater.. ha ha ha maknanya lips and cheeks stay ni dicipta untuk orang yang lepas makan abis semua lipstick ilang.. Ia meresap ke dalam kulit dengan cepat dan natural... another good product from Body Shop.


Kebanyakan product2 yang telah di redeem ni merupakan barang2 yang telah digunakan semasa worksyop.. Senang sket nak wat practical..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments