27 March 2011

INSIDE MY SHOPPING BAG

Hi semua! (mode ceria)


Setelah sekian lama (hampir 2 bulan) terperap di rumah sebab sarat mengandung dan berpantang akhirnya saya kluar rumah dan ke East Coast Mall (ECM) bersama-sama anak semalam. Si kecik tu pun saya heret jugak.. tapi tak berapa nak enjoy sbb Wafeey kalau berjaga nak menyusu sejam sekali... x sempat nak beli benda-benda yang penting.. yang sempat beli barang2 yang tak penting.. hu..hu..


So nak share apa yang telah saya beli semalam.. banyak gak tapi tak semua produk2 dalam senarai must try product di sidebar blog ni yang saya beli... banyak gak yang telah tersenarai.. tapi takpe bli slow2.. saya bukannya jutawan dan hartawan pun... hu hu...terpengaruh ngan benda lain plak... biasa la... saya ni memang suka bershopping..


Inilah kesemua barang yang telah dibeli.. huh kasut pun masuk skali???






ok close up plak..


From Left Camomile Gentle Eye Make-up Remover
Vitamin E Cream Cleanser
Refining Bath Lily


From Left Olay White Radiance CelLucent White Essence
St. Ives Brightening Apricot Scrub


Semua ni Body Shop


Dulu saya selalu berfikir kalau ramai anak mesti tak boleh bershopping dah sebab budget tight. tapi tak sangka semua tu meleset sebab setiap anak yang dianugerahkan tuhan pasti ada rezekinya sendiri.. so.. kesimpulannya anak ramai lagi boleh banyak shopping.. hah betul ke? hu hu hu..


So Total Damage : RM542.20 (adeeehhhh!!!)

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments