21 March 2011

MUDAHNYA MEMBENTUK KENING..

Hi Semua!


Memang mudah membentuk kening dengan menggunakan Benefit Brow Zing yang baru dibeli ni.. Membentuk kening ni memang saya kantoi sket.. Macam-macam jenis eyebrow liner yang saya try powder, gel la, dan pencil.. tapi so far Benefit Brow Zing ni the best.. Boleh pilih nak natural ke dramatic.. hu hu hu


Kit ni didatangkan khas dalam bentuk pallets...warnanya boleh pilih samada light, medium and dark.. saya punya mestilah dark sebab rambut saya hitam.. lainla kalau saya rambut blonde hu hu hu...






Selain itu kit ni mengandungi buku kecil bagaimana nak guna Brow Zing kit ni. Ada twizer, blending brush and application brush (angled tau!). Tapi brush tu kecik sangat la...


Dalam kit ni ada dua jenis liner.. first jenis gel and another jenis powder... Harga bagi Benefit ni RM 135 boleh didapati di kaunter Benefit.. Mine beli kat Parkson Pavillion.










Ok kita tengok hasilnya.... 


Untuk melihat brow expert from Benefit bagi tips macam mana nak apply this kit tgk video ni.. 








Best kan... bye!



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments