08 January 2011

DIRIKU DAN PINK!

Hi!


Saya percaya semua wanita yang dilahirkan di dunia ini pasti menggemari warna pink atau merah jambu kan? Sememangnya pink dan kehidupan seorang wanita memang tidak dapat dipisahkan. Daripada seorang yang bernama wanita itu dilahirkan, memang telah dibalut dengan pakaian atau selimut berwarna pink. Begitulah sinonimnya seorang wanita jika dikaitkan dengan warna pink.Saya juga adalah penggemar warna pink sejak dari dulu lagi. Boleh dikatakan barang yang dibeli adalah warna pink!


Baiklah mari kita lihat bagaimana pink berkaitan dengan kehidupan saya!


Kita mulakan dengan tema pertunangan saya pada 15/3/2002. Pakaian yang dipilih adalah bertemakan pink... hu hu hu very old picture...




Tak cukup masa bertunang... tema pink diteruskan pula semasa berkahwin.... Tarikh perkahwinan 19/10/2002 (my birthday tau!).










Ok kita tutup cerita zaman dolu-dolu.....


Sekarang kita lihat pula barang-barang peribadi yang bewarna pink!




Lagi gambar dengan tema pink










Bagi penutup bagi entry ini saya akan ceritakan apa yang saya mahu dalam kehidupan saya.....










Saya rasa cukuplah sampai di sini sahaja cerita diriku dan pink ini... Reason kenapa saya post entry ini adalah kerana ingin menyertai pertandingan ini... hu hu hu...

http://wansteddy.blogspot.com/2011/01/make-up-ur-entry-contest.html

Hadiah Make Up Ur Entry Contest:


Hadiah Utama:
Sessi pengambaran percuma selama 1jam bersama Yantz-Yeem
Kotak barang kemas kaler PINK


3 hadiah saguhati:
Kotak barang kemas kaler PINK


Bagi rakan-rakan yang berminat menyertai pertandingan ini silalah klik gambar ini di sidebar blog saya untuk mengetahui details pertandingan ini. BYE!

4 comments:

  1. wahhh.. fenk mata hazel ku nih... hehehe...
    good luck :)

    ReplyDelete
  2. Sy tak tahu apa sebenarnya my fav color...tp bile beli atau pilih brg mesti tertarik dgn color pink jgk...maybe pink is truly my color...tp oleh krn my skin ala-ala kelabu ckit, so, mmg xsesuai je color pink..huhuhu... nice blog...kindly visit mine k...if u like, add my link & follow my blog k..tqvvm...

    ReplyDelete
  3. Besh! dr dulu kini selamanya lovely pink ^^
    Trimas sudi join Iera, bagi masa kat Wan n Yantz buat keputusan pemenang ye :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments