03 May 2011

MICHEAL LEARNS TO ROCK ROCKS KUANTAN

Wah! Sudah lama rasanya tak berdating berdua-duaan dengan Hubby. Semenjak dah beranak tiga ni masing2 busy ajer memanjang.. Hubby busy kerja.. Cari duit lebih hu hu. Saya plak busy dengan anak2 dan new baby. Bila Hubby beli tiket tgk MLTR.. Tersengeh panjang la ... Apa lagi memang dari aritu lagi nak pegi sbb dia wat promotion giler2 punyer kat tv. Tak kurang juga kat radio dan ada billboard besar kat jln gambut. Masa menyuarakan hasrat nak pegi konsert tu tak la berharap sgt sebab tahu tiket dia agak mahal.. Paling murah pun 200 lebih.






Sebelum konsert bermula
Me n Hubby.. Eii tembam nya pipi pakai tudung camni




Konsert ni diadakan pada sabtu pukul 8.30 malam. Pukul 7 lagi dh gerak Dari rumah sbb ada jom heboh kat Padang mpk 2. Sure jam punyer. Sian Hubby balik Rumah pun dah pukul 5 lebih sbb office dia ada bukak booth kat Jom heboh. Balik mandi dan naik semula ke Kuantan. Sakit kepala sebab cuaca panas.




Persembahan group dari Singapore


Jaschs Richter sedang syok nyanyi






Kami sampai di stadium tertutup sukpa dalam kul 8 lebih lepak dlu kat luar dewan. Rata2 yang pergi konsert tu adalah cina. Melayu hanya 10% saje. Orang melayu ni tak minat MLTR ke? Best per terkenang zaman muda2 dolu (skg ni dh tua ke hu hu). Kat luar dewan Ada macam jualan cd MLTR Dan hand phone MBI. Korang tau ke jenama h/phone tu? Ntah baru kot.










Bila kami masuk ke dalam stadium tu ramai usher yg Bantu tunjukkan Arah seat kitaorg. Kerusi kitaog cuma kerusi plastik ajer.. Maklumlah bukan VIP seat. Atas seat dia ada kasi lampu flurousent sorang satu.






Konsert dimulakan dengan pertunjukan dari Singapore Dan Ada satu penyanyi baru.. Tak kenal dan x paham apa yg dinyanyikannya. Sebab penyanyi cina hu hu.


Dah hampir nak abis konsert barulah MLTR main lagu dia yg best2.. cam Sleeping Child, 25 minutes, dan Paint My Love (direct translation... catlah cintaku hu hu). Ha masa tu barula nampak peminat MLTR yang fanatik bangun panjat kerusi dan nyanyi sama-sama..


Bersusah payah Richter cakap terima kasih sebab tu tiket mahal.. hu hu




Sorry la tiada video yg boleh share ngan korang semua.. ada pompuan bawak banner 'No Recording' round dewan. Boleh je kalau nak record.. hu hu 


Bila balik rasa puas hati dan sampai kat rumah semua anak2 dh tido...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments