17 May 2011

MEMASAK DIHARI WESAK

Fuh! Tajuk cam pantun.. he he he... Hari ni nak share resepi. Resepi biasa jerk, simple untuk anak2 dan hubby. Actually saya ni tak pandai masak sangat.. bole la sket2. Kalau nak banding orang lain.. saya ni jauh ketinggalan.






ROTI TERSUMBAT YUM YUM


Bahan2 :
Roti keping (tak kisah brand ape.. Gardenia atau High5)
Sosej
1 tin tuna mayonese
Bread crumb
2 biji Telur
Mix Vegie (bagi nampak colorful sket.. saya tak isi sebab anak2 tak makan)


Cara Membuatnya (click untuk enlarge gambar):












































































Sementara itu cara2 membuat inti ini anda boleh mengikut citarasa masing2...



































Selamat mencuba!

1 comment:

  1. wahhhh ira memasaaaakkkk... best2x.. nk cikit.. kekeke..

    Ira.. jom join GA kt blog aku.. but bkn aku organize.. org lain punyer daaaa.. jom jom..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments