14 May 2011

HANA TAJIMA INSPIRED HIJAB STYLE

Hari ni nak share pasal gaya tundung ala2 Hana Tajima.. Mungkin ramai yang telah lama tahu pasal Hana Tajima ni.. Alaa... yang cam tudung Yuna tu...tapi bagi yang blum tahu nak cerita secara ringkas mengenai beliau. 


Image from hanatajimasimpson.com




Nama penuhnya adalah Hana Tajima Simpson.. Tinggal di kota London. Beliau merupakan anak kacukan Inggeris dan Jepun.. dimana ayahnya orang Jepun dan ibunya orang Inggeris. Sebab tu la wajah mixnya sangat cantik.. Setelah memeluk agama Islam dia merasakan agak sukar untuk berfesyen dan akhirnya beliau mendesign sendiri baju dan tudungnya yang sangat gorgeous dan menjadi ikutan remaja dan tak berapa nak remaja (cam saya). Beliau mempunyai online boutique iaitu Mysaa dan personal website nya di hanatajimasimpson .


Okla cukuplah menceritakan tentang Hana Tajima ni.. korang boleh pergi terus ke website dia dan tengok puas-puas wajahnya yang pakai aper pun cantik dan baju rekaannya yang gorgeous tu..




ok di bawah ni ada beberapa tutorial video camne nak pakai tudung cam Hana Tajima ni..


actually ada banyak lagi hijab style inspired Hana Tajima ni... ramai ygak pompuan kat Malaysia ni bercita2 nak jadi lawa cam dia (termasukla aku.. hu hu..). Memang style dia memberi insiprasi kepada dunia fesyen bertudung.. Satu hari kalau berkesempatan sangat teringin berjumpa beliau dan juga membeli pakaian yang direka olehnya...


Ni pulak gambar aku yang perasan ntah apa2.. nak cuba style tudung Hana Tajima.... ada gaya tak... tang mana ce teka.. ce teka.. ha ha ha (versi gelak jahat)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments