19 July 2012

Ini Bukan Jeragat!

Ramai yang bertanya kepada saya pasal tanda di wajah saya adakah ianya jeragat. Sebenarnya saya beberapa kali ditanya soalan yang sama. Sejak dari dulu lagi. Ok! Sebenarnya saya telah pergi membuat skin analysis beberapa kali dan jawapannya tetap sama. Itu adalah parut jerawat. Saya dapat parut tu sejak dari sekolah lagi. Mungkin ada yang perasan dan mungkin ada yang tak amik peduli pun.

Tapi sejak dua menjak ni saya lihat parut tu dah semakin pudar.. betul.. bila dipikir-pikir apa yang membuatkan parut tu semakin pudar ye? Maklumkah saya ni suka tukar-tukar skincare. Rupanya saya dapat jawapannya..... Setelah gunakan produk kecantikan D'Qistee.




Ianya sangat ok dan yang paling penting tidak membuat kulit kita menggelupas dan produk  ni menggunakan bahan semulajadi seperti madu dan serbuk mutiara. Set basic ada tiga jenis produk iaitu Sabun, Day Cream dan Night Cream dan harganya cuma RM120 aje...

Basic Set

Sabun

Day Cream

Night Cream


Kalau nak maklumat lebih lanjut boleh like page saya di facebook ye D'Qistee Beauty Iera... Boleh juga order dengan saya ye...Bye!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments