31 December 2011

JANGAN PANIK!

Dunia rasa bahagia apabila pasangan menerima berita baik kerana si isteri telah berbadan dua. Apatah lagi perempuan, sudah pastinya melengkapkan dirinya sebagai seorang perempuan apabila bergelar ibu kelak. Penantian selama 9 bulan 10 hari dilalui dengan penuh debaran menunggu hari kelahiran. Perasaan bercampur baur... berdebar, takut dan teruja... Pastinya pelbagai soalan bermain di minda seperti..."anak aku dilahirkan sempuna ke?" ataupun " macam mana la agaknya rupa anak aku nanti?"  


Jangan panik bila baby anda lahir dengan muka yang pelik... bengkak..sembab...kulit menggelupas.. kecut dan mungkin cam planet of the apes.. hu hu.. Ini kerana proses kelahiran itu sendiri dan lagipun sicomel kan lama berendam dalam air...Jangan risau.. anak akan berubah mukanya...beransur-ansur semakin comel.. tunggu sajelah ye..


Kalau tak percaya tengok sajelah anak saya Wafeey ni.. semakin hari semakin comel.. geram saya... bukan saya saje yang geram.. abang-abang nya pun mengetap bibir bila melihat dia tersengih-sengih dengan gigi dua batangnya... Anak korang pun begitu kan... Oklah.. layanla gambar wafeey ni.. dan tengoklah perubahan mukanya dari hari ke hari....




























P/s : jangan lupa click button like iera-mybeautifullife di facebook ok.. muah!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

comments